Friday, December 23, 2011

Ziemassvētki klāt!

No baznīcas braucot Ziemas svētku vakarā
-Jānis Poruks

Balts sniedziņš snieg uz skujiņām,
Un, maigi dziedot, pulkstens skan;
Mirdz šur tur ciemos ugunis,
Un sirds tā laimīgi pukst man.
Man ir, it kā kad paceltos
Gars augstumos, kur debess telts
Ir pulcējusi eņģeļus,
Kur āres spīd kā spožais zelts.
Es saprotu, es sajūtu,
Ka šeit uz zemes spodrība –
Tas augstākais, ko mums var dot,
Un skaidram būt ir godība.
Ai, māmiņa, cik laba tu:
Tu mani baltu mazgāji,
No acīm skūpstot asaras,
Man svētku drānas uztērpi.
Ai, māmiņa, vai mūžīgi
Es varēšu tāds skaidrs būt,
Jeb vai būs liktens nolēmis
Man citādam virs zemes kļūt?
Balts sniedziņš snieg uz skujiņām,
Un, maigi dziedot, pulkstens skan;
Mirdz šur tur ciemos ugunis,
Un sirds pukst aplaimota man.


Novēlam ikkatram spožus, skaistus Ziemassvētkus, un visu to labāko 2012. gadā!


Our family wishes everyone a warm and magical Christmas, and best wishes in the coming year!

2 comments:

  1. Yeehaw! Esam ceļā! Gaidam, gaidam ar jums ciemoties! Priecīgus svētkus!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...