Monday, November 21, 2011

30. dzimšanas diena

For the English version you’ll have to wait for the next post!

Lauris nav vienīgais kuŗš novembrī svinēja jubilēju; es mēneša sākumā svinēju savu trīsdesmito dzimšanas dienu. Visumā nebiju pārāk sajūsmā par šo dienu, mēs bijām nupat atgriezušies no mūsu Normandijas ceļojuma un bija jāgatavojās uz lielo Halovīna balli mūsu dzīvoklī. Tamdēļ arī neko sevišķi nebiju plānojusi, atstāju visu Roberta rokās domājot, ka būs sarunāta auklīte Laurim un jaukas vakariņas pilsētā.

Lauris palīdz salikt jauno IKEA lādi

Tā arī notika. Dienu ar Lauri pavadiju grebjot ķirbi nogales viesībām, taisot sikspārnu tūtiņas, kur bērniem likt savas konfektes un tīrot māju. Vakarā aukle atnāca un ar Robertu devos uz pilsētu. Neesmu vēl uzdevusi meklēt Clermont-Ferrand labāko truffade, vietējo kartupeļa un siera specialitāti, un vairākas paziņas ir man ieminējušās, ka viņām mīļākā truffade esot La Caveau resturantā. Nolēmām pamēģināt neko citu daudz par šo vietu nezinot. Atradām, un tiešām atradamies tādā „aliņā”, mūsu istabā tikai četri galdiņi un pavārds. Resturanta specialitāte izrādijas: gaļa! Vērša gaļa, jēra gaļa, vistas gaļa, visas ceptas uz uguns un pasniegtas ar zilo sieru vai sēņu mērci, un ar lielu pannu truffade! Roberts pasūtija vērša gaļu, es cāļa, mēs abi apēdām pusi savas maltītes un tad izmainijāmies, lai varētu arī nogaršot ko citu. Gala vērtējums? Varena gaisotne un apkalpošana, garšīgs ēdiens, truffade viena no labākām kuŗu esmu Clermont ēdusi, vienīgi cenas uz augsto pusi (un vīnu var tikai pirkt pa pudeli, ne pa glāzei).



Mājās ieradāmies un atradām Lauri labā omā. Tad arī iznāca attaisīt kādu dāvanu. Man par samērā lielu pārsteigumu bija pienākušas pastā vairākas pakas no ģimenes Amerikā; nesagaidītas, jo attāluma pēc domāju būs kartiņas. Roberts jau iepriekšējā vakarā mani pārsteidza ar puķēm izkaisītām vāzēs pa visu māju, bet galveno dāvanu viņš neatklāja par savējo līdz nākamai nedēļai! Izrādijās, ka netikai viņš ar Lauri man bija sazīmējuši, satinuši un sarakstijuši trīsdesmit dāvaniņas, viņi arī bija mudinājuši maniem radiņiem līdzīgus sūtijumus izveidot. Un tā man nāca pakas, viena pēc otras, ilgāk pa nedēļu! Sākumā brīnijos, ka visi sadomājuši tik varenas ‘30’-tēmatotas dāvanas. Vēlāk sapratu, ka kādam to bija jāorganizē, bet pate neuzminēju atbildīgo; to beidzot tikai uzzināju runājot ar sūtijuma dalībniekiem.


Gribu dalīties ar dažām no manām dāvanām. No krustmātes atnāca 30 viņas mīļākie dzejoļi, drukāti  uz krāsainiem papīriem (kuŗiem starpā arī bija daži mani mīļākie dzejoļi). No krustdēla un ģimenes bija varena fotogrāfija no 30 rudens lapām ko bija salasijuši un salikuši kolāžā (arī saraksts ar 30 raugumaizītēm un 30 latviešu centriem Ziemeļamerikā). Vecmamma sūtija man 30 tējas maisiņus un sarakstu ar 30 lietām kas viņai nāk prātā domājot par mani. No māsas ar vīru turpinājās rudens lapu tēma, viņi bija salikuši grāmatu ar 30 skaistām Ņujorkas lapām un tad vēl kastē salikuši 30 manas mīļākās šokolādes. Māsica Montreālā atsūtija 30-dziesmu CD. Tante ar ģimeni Čikagā arī bija izdomājuši 30 lietu garu sarakstu. Un mani vecāki, māsa un brālis bija salikuši 30 dāvanas kuŗu starpā bija dzimšanas dienas kliņģeris (!), šokolāde, ierāmēta rudens lapu kolāža kuŗu bija paši veidojuši, un vēl visādas varenas lietiņas. Protams pakām arī bija klāt lietas kuŗas tieši nepiesaistija numuru 30, bet abi divi saraksti bija tik vareni, ka ar tiem dalīšos.

---------------------------------
D omātāja
A ktīva blogotāja
U gunskura vadītāja
D arītāja
Z inīga ceļvede

L aura lutinātāja
A vīzītes (Foršās) bijušā redaktrise
I zcila omletes gatavotāja
M īļa māsica
E nerģiska „Scrabble” spēlētāja
S ēņu necienītāja

U teņa apmeklētāja
N ovērtēta sieva

B ibliotēkas baudītāja
U zjautrinoša „Soļānka” dalībniece
Č akla mājas māte
A merikas pilsone
S ieru un saldējuma degustētāja

L iela lasītāja
I nteresanta tūristu gide
E x ugunsdzēsēja
N ometņotāja
E iropas ceļotāja
I ndīgās efejas pazinēja

D abas draudzene
A sprātīga
I Pad lietotāja
G eocaching eksperte
A stoņpadsmitā augustā vārda dienas svinētāja
I iespaidīga jāņsiera raušu cepēja
            (no Ceru ģimenes)

---------------------------------
30 Ļoti svarīgas lietas kas man nāk prātā, kad domāju par Lieni Daigu;

1. Viņa ir mana pirmā mazmeita
2. Pieder manas ģimenes ļoti eksklusīvam 31-61-81-91-01 klubam
3. Pirmajā dzīves gadā naktīs nelabprāt gulēja, neļāva gulēt arī savai māmiņai.
4. Kā dzirdu, 28. un 29. dzīves gadā labprā™ gulētu cauras naktis!!... (kādēļ nē?).
5. Dāvāja man pirmo mazmazdēlu.
6. Kā maza guntiņa ievēroja Robertu Kukaini.
7. Sasniedza Dzimtenes Lielgaidas pakāpi.
8. Manā ģimenē, savā paaudzē pirmā latviešu gaidu vadītāja.
9. Dzīvoja veselu nedēļu nometnē ar 3 mēn. Vecu dēliņu! (es to nekad pat neapsvērtu darīt!)
10. Savā mūžā dzīvojusi čētrās ASV pavalstīs.
11. Strādājusi vēl vairāk pavalstīs.
12. Kāpusi augstos kokos pētīt un skaitīt putnu ligzdas un olas.
13. Ugunsdzēsēja.
14. Vienīgā mežkope ģimenē.
15. Saimnieka „puisis” (persona?) Gaŗezerā.
16. Pussmagās automašīnas īpašniece
17. Mīl kaķus.
18. Atveda man Ziemassvētku eglīti no Georgia’s.
19. Sūta man jaukas, gaŗas vēstules un pasta kartītes no visām pasaules malām.
20. Apceļojusi, es nezinu cik, pasaules valstis.
21. Dzīvo Francijā.
22. Viņai garšo: šprotes, Colby Jack, šokolāde.
23. Viņai negaršo: sēnes
24. Regulāri raksta dienas grāmatu – blog.
25. Cep vienreizējas pajas – pekanu un ķiršu.
26. Ir grūtības siet Jāņu sieru.
27. Ģērbjas eleganti!
28. Drošina mani, ka varēšot rīkoties ar I PAD.
29. Ir Laura Ūsiņa mamma.
30. Ir Roberta sieva.
Es tevi ļoti mīlu, V(ecmamma)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...